thespacetree.com: Dijital Pazarlama

Kanallar arası pazarlama, çok kanallı pazarlama, tüm kanallarda pazarlama kadar terimlerden hangisini tercih ederseniz edin, müşteriniz veya potansiyel müşterinizle tüm dijital kanallarda ve her cihazda etkileşim kurmanız gerekir. Gelen kutusundan içtimai ağlara ve dizgiysiü bilgisayarlar, tabletler, akıllı telefonlar genelinde günümüzün tüketicileri sorunsuzca tutum ederken sizden de aynı yerlerde olmanızı, problemsiz ve bütünleşmiş bir deneyim sunmanızı bekliyorlar. Muvaffakiyetlı bir kanallar arası pazarlama stratejisi oluşturmanıza yardımcı tutulmak kucakin en geniş kullanılan dijital pazarlama yayınlarının ayrıntılı meşruhatını zirda bulabilirsiniz: Elektronik posta ile pazarlama Elektronik posta ile pazarlama, B2B ve B2C pazarlamacıları tarafından kullanılan, en çarkıt ve en elleme aşina dijital pazarlama formlarından biridir. Elektronik posta ile pazarlama sebebiyle çeşitli alıcı yolculuğu temas noktalarında alıcı verilerini toplar, potansiyel müşterilerin tercihlerini anlamak kucakin sınıflandırır ve en nihayetinde onları elektronik posta liste(leri)nize ekleme izni kızılırsınız. Elektronik posta içeriği; ürün ve hizmetleriniz, şirketiniz ve etkinlikleriniz hakkındaki haberler, kişiye özel teklifler, alıcı kellearı hikayeleri, örnek hadise incelemelerine bağlantılar ve uygulayım özetler evet da iş özetleri için bilgelik kucakerebilir. E-postalarınızın elden silinmek alegori açılmasını ve okunmasını tedarik etmek kucakin valör takdim etmek ciddi önem taşır. Kişiye özel kucakerik ve taalluk çekici teklifler iştirakı tasarruf etmek konusunda çok konue yarar. Elektronik posta ile pazarlama hem konuşma hem de bilimdir. E-postalarınız ve dijital varlıklarınız cazip ve taalluk çekici olmalıdır. Bununla omuz omuza çok adetda elektronik posta göndermekle yeterince göndermemek beyninde bir denge ihdas etmek zorundasınız. Videoteyp pazarlama Videoteyp en ağırlü dijital pazarlama kanallarından biridir. İnsanlar videoya mösyöılıyor. Düğün ve araştırı kucakin videoteyp izliyor ve paylaşıyorlar. Zaten, YouTube raporlarında ayda iki milyarı aşkın izleyicinin giriş yaptığı belirtiliyor. Hem B2B almaçları hem de B2C tüketicileri satın gurur kararlarını videoteyp sebebiyle veriyor. Videoteyp pazarlama marka ayrımındalığı oluşturur, dijital trafiği ve dönüştürme oranlarını artırır. Blog hapishaneğine gömülü videolar, B2B ve B2C kucakerik pazarlama stratejilerinin yıllardır bucak taşı konumunda. Videoteyp paylaşmak, hapishaneğinizi daha bir tomar insanın görmesinin anahtarıdır. Bu nedenle YouTube kadar üçüncü yer sitelerden yararlanmanız, videolarınızı web sitenizde ve içtimai medya yayınlarınızda teşhistmanız gerekir. İnsanları videolarınızı paylaşhamur teşvik edin. Videolarınız gücük ve öz olsun. İnsanlar dikkatlerini çabucak kaybediyor. Bu nedenle harika içeriği taalluk çekici şekilde takdim etmek çok önemli. Sosyal medyada pazarlama Sosyal medya, muayyen bir amaç kesime ulaşmanın; müşteriler, potansiyel müşteriler ve çözüm ortaklarıyla doğrudan demetlantı kurmanın harika bir yoludur. Ne içtimai medya platformlarını kullanacağınız, kimleri hedeflemek istediğinize mecburdır. Facebook hala dünyanın en heybetli içtimai medya platformudur. Twitter B2B almaçları beyninde hala popüler. Instagram ve TikTok milenyum ve Z kuşağı tüketicileri beyninde olağanüstü popülerdir. LinkedIn ise satın kabız döngüsünün erken aşamalarında B2B almaçları ile demetlantı ihdas etmek kucakin harika bir alan. Her içtimai medya platformu farklı kucakerik türlerine sahip olsa da tümü bayağı videoteyp/tasvir odaklıdır. Bu nedenle kucakerik oluştururken bunları içtimai medya üzerinden nasıl gidermek istediğinizi her dem çekmece önünde bulundurun ve buna bakarak kombinezon dokuman. Farklı platformlar ortaya çıkmaya devam edeceği kucakin, pazarlamacılar var olan her platformdan en elleme şekilde istismar etmek kucakin dijital pazarlama taktiklerini temelli uyarlamalıdır. Örneğin, TikTok Eylül 2016’dan önce bulunan değildi. Zaman ise LinkedIn, Twitter, Pinterest ve Snapchat’ten daha bir tomar çalışkan kullanıcıevet sahip. Kısa mesajlar (SMS ve MMS) Elektronik posta ile pazarlama faaliyetlerinin indinde gücük düşünce, müşterilere ulaşmanın en doğrudan yoludur. Yalnız içtimai medyada olduğu kadar mesajlar gücük ve öz olursa etkili hale gelir. Pazarlama ekipleri, tek dayanıklı kucakeren gücük düşünce hizmetlerinden (SMS) veya videoteyp ve gif kucakerebilen multimedya mesajlarından (MMS) yararlanabilir. İçerik pazarlama İçerik pazarlama düşünceınızı sunarken, farklı potansiyel alıcı ve müşterilere kişiye özel şekillerde seslenmenize imkân teşhisr. İçeriğiniz ne denli kişiye özel hale gelirse o denli taalluk çekici evet, insanoğluı cezbeder ve dikkatlerini vermelerini katkısızlar. Ancak, hapishaneğiniz amaç kitlenizin amaç ve taalluk meydanı ile uyumlu olmalıdır. Etkileşim ve dönüştürme kucakin valör sunmalıdır. Elektronik posta metinleri, giriş sayfaları, bilgelik görselleri, e-kitaplar, iş özetleri, banner reklamlar, videolar, dayanıklı mesajları, reklamlar, haber bültenleri, matbuat bültenleri, makaleler, bloglar ve dijital sefer kartları kadar kucakerikler kullanabilirsiniz. İçerik farklı kanallarda kullanılabilir (ve kullanılması gerekir), fakat tüm kucakeriklerinizde tutarlı bir titrem ve düşünce olmalıdır. SEO ve PPC (veya SEM) İyi bir taharri motoru optimizasyonu (SEO) stratejisi, web sitesi hapishaneğini (ulama sayfaları, bloglar vb.) optimize eder. Sonunda, taharri sonuçlarında daha şiddetli sıralarda ve daha kesif görülür, hapishaneğinize trafik artışı katkısızlanır. İyi SEO mealları, anahtar sözcük ve sahife optimizasyonuna mecburdır. Web hapishaneğinizde elleme antraktştırılmış anahtar sözcükler ve uzun formda anahtar sözcükler (3 ve daha bir tomar sözcükten oluşan ifadeler) kullanıvermek SEO’nuzu daha elleme hale getirir, trafik ve dönüştürme konusunda daha şiddetli meallar katkısızlar. Faziletli itibarlı üçüncü yer sayfalardan uzvi bağlantılar buyurmak da sahife sırasını yükseltmenin ve potansiyel müşterileri hapishaneğinize yönlendirmenin bir özge yoludur. Tıklama başına ödemeli (PPC) reklamlarda muayyen bir bağlantıya gelen her tıklama kucakin ödeme dokumalır. Arama motorları ve çoğu içtimai medya sitesi PPC fırsatları sunar. PPC reklamlar hedeflenen müşterilerinizin ve potansiyel müşterilerin kucakerik akışlarında hayaletlenir. Arama motoru pazarlama (SEM), heybetli etki yaratabilen bir PPC reklam türüdür. Sınırlı anahtar sözcükleri arayan ziyaretçilere avantajlı bir sahife konumunda pazarlama mesajları (dayanıklı) ve demetlantı göstermesi kucakin taharri motoruna ödeme yaparsınız. Web sitesi tasavvurı ve pazarlama Web siteniz, çoklukla potansiyel müşterilerin şirketiniz ve markanızla muhabere kurduğu ilk temas noktalarıdır. Harika bir web tasavvurı, tüm dijital varlıkları tutarlı marka çkızılışmasıyla teşhistabilir. Antrparantez web sitenizi taharri motorlarıyla daha uyumlu hale getirmeli, harika bir kullanıcı deneyimi sunmalı ve dönüştürme büyüklükını (daha bir tomar tıklama, kaydolma, vb.) artırmalıdır.

https://www.thespacetree.com/

https://www.thespacetree.com/ozellikler

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir